Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Marloes Paul - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Marloes Paul - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 September 2010 | Nederland, Hillegom

Morgen is het zover, dan vertrekken we om half 8 's ochtends naar Bangkok!!

Op deze site houden we weer onze reisbelevenissen bij. Dus hou ons in de gaten!!

Groetjes,

Paul & Marloes

  • 30 September 2010 - 08:04

    Nienke:

    Spannend!!!!

    Heel veel plezier. Enjoy!

    Liefs, Nien

  • 30 September 2010 - 10:40

    Marjan:

    Hallo paul en marloes

    Hoe gaat het met jullie de lange reis zit er op en nu denk ik 2 dagen in het lekkere hotel in bangkok.
    Hoop dat de reis mee is gevallen en dat jullie niet zo veel last hebben van het tijd verschil.
    Dus ga maar lekker vakantie vieren en veel plezier met de afspraak met marloes haar oom.
    groeten peter marjan

  • 04 Oktober 2010 - 14:46

    Suus:

    Heeee lieve schatten,

    ik heb in mijn oude email dit adres vd site gevonden, dus ik ga jullie ff in de gaten houden. Heb m bij mn favorieten gezet, ben erg benieuwd naar jullie verhalen! :D

    Als jullie terug zijn, komen jullie echt ff een hapje bij ons eten gezellig!

    Doe voorzichtig, liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hillegom

Mijn reizen

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2010

Vanaf Phnom Penh

16 Oktober 2010

Het verhaal van de regen

08 Oktober 2010

Ayutthaya & Apen

05 Oktober 2010

Thailand, olifanten en regen

29 September 2010

Laatste voorbereidingen
Marloes

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 29970

Voorgaande reizen:

30 September 2010 - 28 Oktober 2010

Mijn reizen

Landen bezocht: